torsdag 2. september 2010

Torsdag Morra(men definitvt ikke blues, nærmere felegnukk)

Har liksom en inni hue som prøver å lære seg og spille fiolin. Og ikke var jeg på by'n i går heller.. Ikke er jeg syk heller( tror jeg i hvertfall). Vel, akkurat det får jeg komme tilbake til. Kan jo hende at jeg finner ut at jeg er syk utover dagen. Er'e ikke synd på meg a..
Jeg har i hvertfall en som sitter i sofaen med meg som ikke er helt våken heller og han sier klart i fra kan man si. Om ett blikk kunne banke pappa så hadde jeg liggi som en oppvridd klut borte i ett hjørne. Og på toppen av det hele har vi ikke melk. Men tror jammen mamma klarte å lure han med vann og sjokopulver.. Ingen eksplosjon foreløpig.
Men nå tror jeg at jeg må gi meg gitt, sjefen skal i barnehaven og Nk. ser bort på Pc'n med halv-harde øyer.Babyverdenabstinenser.. hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar