lørdag 28. august 2010

Første innlegg:)

Det er ikke helt sant at det første innlegg. Prøvde i går men borte ble det gitt..(har dytta på knapper jeg ikk skulle tydeligvis).
Hvorfor det gode liv etter 50, jeg er jo snart 55. Men da jeg ble 50 traff jeg ei dame som fasinerte meg og som ble værende i livet mitt. Bokstavelig talt. Vi har vært gift i snart 3år og har en sønn på 3 og ei jente på gang. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg for ti femten år siden hehe.
Jeg var ute for en ulykke i 2000, og ble uføretrygdet. Jeg klarte å gå hjemme og stelle hester og ellers ingen ting ett års tid. Da sa jeg fra meg trygda, og begynte å kjøre trailer(guttedrømmen). Hadde kjøring mellom Oslo-Begen og traff Siri på Gol.
Hun ville lære å kjøre.. Og det gjorde hun.. Dama har kjørt hele europa uten førerkort(jeg begynte med exportkjøring, hun var med).
Hun fikk en lærling kontrakt i firmaet jeg arbeidet for. Så flyttet vi til Bergen(nærmere bestemt Os). Og hun begynte på skolen og tok førerkort på mer enn det jeg har..
Det måtte vi jo feire, vi skulle jo begynne å kjøre begge to.
MEN.. Vi var en tur på Fagernes og hun var hos legen.. Og han kunne fortelle at hun var gravid..
Det var ei skyldbetynget dame jeg hentet utenfor kontoret. Helt til hun forsto at det ikke gjorde noe for min del, ting skjer og  resultatet ble jo meget bra..hehe..
Snart 3 og med egne meninger så det holder..
Og, jeg syns det rett og slett er gøy.. Selv om jeg er "voksen" og har barnebarn som er eldre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar