tirsdag 31. august 2010

Mandag morra "header og deling"!!

I dag har jeg lært noe nytt..: 1. jeg kan skrive med bokstaver jeg klarer å lese selv..
2: header.. overskrift på bildet. Vel nå har ikke jeg noen bilder for øyeblikket, men jeg vet hva det heter.
3.  Også har jeg lært om deling på facebook, ikke at jeg kan det men jeg vet om det.. Og.. kan hende jeg lærer å gjøre edet også.. HeHe..
Legg for øvrig merke til at jeg skriver med bokstaver jeg ser.. Tøøft(takk pus, dama da..)
Og nå har jeg skrivi meg helt ut på jordet. Husker ikke hva jeg skulle ha om tema(det hørtes flott ut..Tema), Er i hvertfall sikker på at det ikke var en oppskrift(eller var det det). Har spist en liten biff til kvelds, ikke mye å skryte av: svi den, krydre den og stek den..Ferdig.. Bare husk grovpepper og hvitløk og en "dash" Soyasaus.
Vel, jeg kom helt ut av det jeg hadde på hjertet.
Hva skulle jeg skrive om.. jo, høsten.. Jeg har drept blomster i dag og høstet 1-en tomat. Jadda, noen tror det har klikka for meg, No way(bare litt). Hva driver dere andre der ute med..
Jeg er inne i en periode hvor jeg ikke får lov til å jobbe så hva F. . skal jeg finne på?
Og ja, jeg syns jeg hører det.. Hvorfor ikke jobbe. Vel.. tror jeg har forklart det, men noen som lurer så svarer jeg gjerne.
Det er vel mange av oss som ikke ser syke ut, og som blir sett på med et skeivt øye. Og som også blir omtalt som boms. fylliker også videre.
Noen har vært heldige, og har hatt ett godt arbeidsliv(tar seg en liten en i skjul og lever som andre,,tror de).
OGSÅ, har vi de andre som LEVER som om siste dagen kommer i morgen. De som jobbet "ræva" av seg og plutselig sto der med minstepensjon.
Gutta boys.. Men har de ikke fortjent det? La gutta leve livet og gi dem verdighet, Det har de fortjent.
Alle andre, gi også den verdighet de fortjener, MEN gjør ikke forskjell.
(Jøss, jeg høres ut som en jævla kommunist, hehe)..
Personlig mistet jeg faren min alt for tidlig, og det gjør meg vondt. Han ble bare ett par og seksti.
Han var en av de beste, kom fra ingen ting og gjorde det virkelig bra her i livet.
Men, etter 63år orket han ikke mer, og ettermælet hans er en gråstein på Haug kirkegård.
Mange har spurt meg hvorfor, Vel ingen ville fortelle meg hvor han var gravlagt, og da jeg fant stedet så forsto jeg.. Det lyste mot meg: samme F.. han er dau nå er det vår tur..
Det er like sant som det er skrevet, ta en tur å ta en kikk på gravstedet.(etter dette er det vel noen som har det travelt..
Falske, feige og grådige folk er det værste jeg vet(spesielt når de er kjipe på toppen..
Heia familien Olsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar