mandag 30. august 2010

Helgeslutt

Så var helgen over.. Og hva har så skjedd.. I grunn ingen ting. Laget et par middager(ikke rart man blir rund..heHe)., gode om jeg skal si det selv. Og etter hva resten av familien spiste så tror jeg at jeg var forholdsvis heldig. Nok matprat.
Helgeturister: (hyttefolk for det meste). Var på  butikken i Aurdal bade fredag og lørdag(kjøre på butikken har blitt rene hobbyen i helgen). Og dæven døtte hvor folk stresser og naser. De har det såå travelt at de nesten slåss i kassakøen, og stakkars den dama som har glemt noe. For ikke å snakke om unga som kunne tenke seg en is eller litt godis.Gåttabanen lurer på hvordan de er når de kommer opp på hytta.
Fyr opp peisen, pakke ut, hengeopp sengetøy for å få ut fuktigheten, spise og så en konjakk til kaffen.Så en kjapp dusj(hvis vannet er varmt). sende evnt, unger til sengs.
Såå, klar for litt kos med mor..  eller tanken var der , men puta var så god og kroppen så sliten at alt sovna..
Lørdag; Kosedag med spasertur eller kanskje fiske litt, selv om man egentlig kunne tenke seg å bare slappe av og gjøre ingen ting,,Persolig liker jeg best "ingenting". Hvertfall i helgen, Ja også kjøkkenkos da(jeg kaller det kos fordi jeg digger å lage mat). Også kosen etterpå da!! mmm
Søndag: Da er folket jaggu like stressa, innom butikken for å handle til de kommer "hjem"., og så kjøre i snørrogførti hjem. Da er du uthvilt da..
På tampen. Jeg ser nå som det er høst og vinteren nærmer seg så kler folket på seg gull fjellmundur når de reiser hjemmefra. Det må da bli varmt og ubehagelig å ha på seg i bilen. Og det fleste kjører jo helt til døra..
Erre rart jeg foretrekker hotellferie..Okai jeg bor oppi her men alikevel..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar