torsdag 16. september 2010

Gærninger i familien

Leser om Marta, men har vi ikke alle en sånn i familien. Ikke at hun er helt vill, men alikevel.
Må jo tenke på min egen familie. Tok et valg og meldte meg ut, dvs. det er liksom måte på også.(dette tror jeg at jeg skal komme tilbake til i et eget tema). Men jeg har ei søster, og hu er ikke som Martha. Men like gæern(og aldri så lite tørstere etter hva jeg har hørt).
Vel, man skal vel ikke dømme noen, men jeg klarer liksom ikke la være å sammenligne. Harald(kongen) har problemer nå. Også med Ari. Samme i min familie. Stig(som Ari) ble av min far kalt en fjott, tror Harald sier det samme. Tror han er rimelig grinete nå.
Og Ari da, som sier han absolutt ikke er kongelig..
Hvorfor pryder han festkledningen(kjole og hvitt) med kors, medaljer  m.m. Dette har han jo fått via kongehuset. For å være ærlig tror jeg han ikke engang har Marsjmerket(fra militæret). 
Har'n egentlig vært i militæret.. hmm tviler..
Men tilbake til søster og svogern min, de holdt ett tett forhold til modern og fatter. Det jeg lurer på, har de egentlig skapt noe selv(tjent penger altså) eller har de levd på gamlefolka hele tia..
Prinsessen og prinsen av Hønengaten. Ikke vet jeg, bor i Valdres jeg og klarer meg bra.
Men.. det er lov til å lure..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar