onsdag 8. september 2010

Siden sist

Nå sitter jeg faktisk å blogger på dagtid folkens..(hmm.. det er i hvert fall 3 inkludert meg som leser detta, så jeg føler meg litt oppi der i dag, ok.. Kan ha bloggparty jeg, ikke mange som har råd til det, 2flasker vin og en sixpack og en grterett så er jeg i land).
Unnskyld meg, jeg blir bare så lett revet med og da detter det ut mye rart, bare spør hu som må slite med meg..
Og hva skulle jeg egentlig ta opp. Hadde så mye inne i hodet.. Men nå er det plutselig tomt(vel ifølge noen er det rimelig tomt hele tia,  og jeg har aldri blånekta. Bare nekta).
Tenker på det å være 54 og ha småbarn, og tilogmed få en til før jul.(sorry ei :).) Jeg syns det er kjempekuult(jada jeg veit jeg er for gammel til å si kuult) og gleder meg.
Det eneste jeg ikke er så tøff på lenger er å klippe navlestrengen. Blir liksom helt stiv når ungen ligger der..(stivheten er det samme som ren glede).
Og for å komme tilbake til nåtiden, jeg kan ikke tenke meg noe penere enn min gravide kone.. Hun er pen ellers også, men jeg husker da hun gikk gravid med Junior. Var bare så pen atte. :):)
Det er sikkert mange som syns jeg er en halvgammel... ett eller annet. Men akkurat det gjør meg ingen ting, nada..
Men for de som kjenner oss(noen lurte riktignok i begynnelsen. Men det er lov) er det like naturlig som for alle andre.
Alder er ett tall, og akkurat det du gjør det til selv..
Og for å være ærlig så føler jeg meg priviligert. Tenk å ha barnebarn og barn på samme alder.. Og en kone som er venninne med døtrene mine.:):)
For ikke å glemme Familifesten når jeg blir 60.. Hehe.
Gleder meg allerede jeg:):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar