søndag 12. september 2010

Tanker en tidlig søndag.

Jeg har kallt bloggen min "det gode liv etter 50".. Har kikka på det jeg har skrevet, kanskje det hadde passet med livet etter 50? he he.
Neida, livet er godt. Men det dukker opp så mye rart fra før 50, rare greier..
Jeg ble aktiv på facebook for en stund siden, ogt fikk kontakt med masse familie(har jo slekt rundt om i hele auropa. mest i Østerike og Danmark).
Men, etter min far døde ble kontakten borte, tenkte ikke mye på det siden jeg jobbet mye i en jobb som gjorde at jeg var mye borte.
Og den lille delen av familien på Hønefoss var mindre interressant for å si det mildt. Jeg lå som kjent på sykehuset i Hønefoss ett halvt års tid, og hadde ikke ett besøk fra den delen. Og toppen av det hele at det viser seg i ettertid at familien som ikke leser Ringerikes blad visste ikke en gang om det. Merkelig, eller noen som har noe å skjule?
Så etter min inntreden på facer'n(den hørte jeg her om dagen, hehe) så har jeg fått høre om slektstreff både her og der.
Greit det, men så slo det meg.Det er bare 1 person med mitt navn i Norge, så da jeg fikk høre at det jeg var vanskelig å få tak i!!?
Ja, jøss liksom. Jeg er vel ikke akkurat noen rakett-ingeniør akkurat, men ikke "støkk dum heller". Så jeg ble ærlig talt litt irritert, liker'em ikke trynet på meg er det jo greit. Men åssen skulle jeg ha klart å få til det, det er tross alt en halv menneskealder siden jeg snakket med de fleste..
Men, så slo det meg. Aha,pling.. Noen har noe å skjule(kan det være noen annen grunn) etter far døde. Og plutselig har jeg et alkoholproblem/nerver/varig svekkede Sjelsevner osv.osv. Velg det som passer hehe.
Jeg formelig ser meg selv bak rattet på en 50tonner sånn passe på'n. Merkelig at jeg ikke har førerkort. Apropos det, jeg gikk ett år på skole for ca. 10 år siden, da syklet jeg mye og hørte det om førerkort(lånte en bil en gang i uka jeg, så kunne de se meg kjøre lovlig eller ulovlig.hehe)
Og det rare er, ryktene den gang kom fra samme kilde.
Må le litt. Og en annen ting, slikt slår som regel tilbake og spesielt når det dreier seg om så mange som har fått servert ikke bare en løgn. Men egeltlig har basert en hel svindel på løgn..
Kan bli interessant etter hvert dette..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar